25 Haziran 2010

Alternatif Rota..



2 yorum:

aslihan dedi ki...

Eleştiriler üzerine planını geliştirmiş misin? Anlamakta güçlük çekiliyor. Son plan neye odaklanmış, bir cümleyle yazmak iyi olur ve üzerinde grafik bir müdahale gerekirmiş.

Ersin dedi ki...

Renklendirmenin dışında ne olabilir diye düşünürken, tekrar plan üzerinde karalamalar yapmaya başladığımda fark ettim ki aslında gezinirken benim ilgim dahilinde olan yada sadece görmek istediklerimle ilgilendiğim için sadece onları vurgulamaya çalıştığımı anladım. Bende, ilk fotoğraf olan gri zeminde, belli belirsiz olan plan hatları ve onun üzerindeki olan tüm karalamalar benim oralardan geçerken ilgilendiğim, dikkatimi en çok çeken yerler olduğunu düşündüğümden yaptım.. Üzerinde bulanık görüntü olması isteyerek yapılmış bir şeydi, gezinirken aklımda kalan, belli belirsiz görüntünün genel yansıması olarak anlaşılabilir diye düşünmüştüm..